بررسی بهترین ۷ عطر تروساردی

عطرساز ایتالیایی تروساردی مجموعه ای آوانگارد از عطرهای فرسوده، زندگی الهام بخش در خیابان های جهان وطن میلان را به ارمغان می آورد. بهترین عطرهای Trussardi برای پوشیدن تازه هستند. پر جنب و جوش، و به طور مست کننده جذاب.
کالکشن عطر نفیس تروساردی به عنوان یک بسط هیجان انگیز خود برند عمل می کند.
لباس‌ها و اکسسوری‌های لوکس آن‌ها فوق‌العاده مدرن، تزلزل‌ناپذیر شیک و مملو از نمایشگاه‌های ایتالیایی هستند.

ترکیبی پر زرق و برق از نت‌های افک‌آلود و ریزه‌ای از رمز و راز ایتالیایی تضمین می‌کند که بهترین عطرهای Trussardi برای پوشیدن کاملاً تحریک‌کننده هستند. در اینجا ۷ عطر ferninine Trussardi را بررسی می کنیم
۱٫ ادکلن تروساردی دلیکت رز

بررسی
گل رز ظریف ترکیبی پیچیده و زنانه از گل های میوه ای با شخصیتی بازیگوش و بدنه ای از لطف و عاشقانه است. این عطر گلی در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و توسط عطرساز ناتالی لرسون به طرز ماهرانه ای خلق شد.
یک دهانه تازه و پر جنب و جوش از یوزو، بامبو، و کامکوات، مقدمه ای میوه ای را تضمین می کند که سرزنده و نشاط آور است. گل های رمانتیک به زودی روی صحنه می روند و رایحه های لطیف گل رز و یاس را به آن اضافه می کنند که به طور غیرمعمولی توسط سیب تازه و نیلوفر با هوا پخش می شود.
پس از خشک شدن، پایه ملایم مشک و چوب صندل به همراه سدر و چوبی به عمق و احساس می بخشد.
سیلاژ و برجستگی هر دو معتدل هستند و با گذشت ساعت ها رایحه آن تغییر می کند. گل رز ظریف حداقل ۴ ساعت یا بیشتر و بیشتر روی لباس ماندگاری دارد.
Trussardi Delicate Rose به‌عنوان عطری با طراوت و شادابی، عطری عالی برای لباس‌های روزانه است، به‌ویژه زمانی که فصل روشن و گرم است. به خصوص با شکوفه های بهاری هماهنگ می شود.
عطری پیچیده و کمی اسرارآمیز را برای کارهایی ایجاد می کند که در آن عطری تازه و طراوت حس سرزندگی و قدرت متوسط را منتقل می کند. همچنین ایده هایی برای پیاده روی بعد از ظهر عاشقانه است. به یک پارک شاد بهاری فکر کنید که اطراف آن را گلبرگ های شکوفه و زیبایی زندگی جدید احاطه کرده است.
به طور کلی، گل رز ظریف ملایم و فرنینین با لمس حسی است. تازه به اندازه کافی برای یک روز در دفتر، اما با نشانه ای از جذابیت معاشقه.
یادداشت های ابتدایی:
یوزو، بامبو، کامکوات
یادداشت های میانی:
گل رز، نیلوفر آبی، سیب، یاس
یادداشت های پایه:
مشک، چوب صندل، سدر، نت های چوبی

۲٫ ادوپرفیوم تروساردی دونا

مرور
مرکبات و سفید گلدار شرقی Donna Eau de Parfurn با رایحه پیچیده دیگری که جذابیت ظریف و دخترانه را با لایه ای عمیق تر از طعم و شدت ترکیب می کند.
مانند یک شعر، عطر با نت‌های میوه‌ای تازه، یوزو و لیمو ترد آمالف باز می‌شود که با حس ملایمت و قدرت، حواس را بیدار می‌کند. همانطور که نت های قلبی رشد می کنند، یاس و نیلوفر آبی عاشقانه با رایحه شاد گل پرتقال آفریقایی آمیخته می شوند تا وزوز بیشتری داشته باشند.
پس از خشک شدن است که Obnna Eau de Parfum می خواهد مسیر جدیدی را در خود بپیچد.
ترکیبی مسموم کننده از وانیل خامه ای، چوب صندل شدید و نکاتی از نعناع هندی و سدر ویرجینیا، خشم اغوا کننده ای را به شما می بخشد.
از نظر عملکرد، قدرت ماندگار سه ساعت با سیلو و برون ریزی مناسب است. اگر چه برای بهترین استفاده از این عطر یک شیشه کوچک برای کیف آن است
باید
از آنجایی که عطر بسیار پیچیده است و ما را از معصومیت به فریبندگی می برد، در مورد زمان استفاده از آن بسیار متنوع است. نت های ابتدایی سبک و پر جنب و جوش و قلب پیچیده گلی آن را برای روز به خصوص در فصل بهار ایده آل کرده است. پایه شدید به این معنی است که در عصر از جای خود خارج نمی شود
یکی از دو عطری که برای جشن صدمین سالگرد خانه تروساردی ایجاد شد، چیزی باشکوه و باشکوه در پیچیدگی آن وجود دارد.
ادو پرفیوم دونا که به شدت فرینین است، دارای سرزندگی تقریباً جوشان است.
یادداشت های ابتدایی:
نت های میوه ای، میزو، لیمو آرالف
یادداشت های میانی:
یاس، گل نارنجی آفریقایی نیلوفر آبی
یادداشت های پایه:
وانیل، نعناع هندی صندل وود

۳٫ ادوپرفیوم ساوند او دونا تروساردی

بررسی

در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و توسط Emilie Coppermann، Sound of ایجاد شد
دونا روح بی امان زن مدرن را در بر می گیرد. یک جشن واقعی برای تمام حواس، نت های لذیذ با ادویه های گرم ترکیب می شوند تا تجربه ای شیرین و در عین حال کمی پودری داشته باشند.
Sound of Donna به لطف مگنولیا لیمویی و بادام سبز و ترد با حس خلوص باز می شود. نکات میوه ای از محدوده آفتابی نارنگی نیز ظاهر می شود. یک قلب گلدار از هلیوتروپ شیرین، گل سرخ و گل رز نرم به خوبی در قلب شکوفا می شود.
پس از خشک شدن، پایه لذیذ با خامه فرم گرفته مخملی که بر روی پایه ای از نعناع هندی و شاه بلوط جذاب قرار گرفته است، رایحه ای شیرین و چوبی را به همراه رگه هایی از سندهواد برای جذابیت بیشتر، شروع می کند.
یک اجرای عالی، Sound of Donna تا B ساعت و حتی بیشتر روی پارچه دوام می‌آورد. Sillage و projektion نیز قوی هستند، و اگر به دنبال عطری هستید که احتمالاً تعارفات زیادی را به همراه دارد، این عطر برای شما مناسب است.
ترکیب غنی از طعم‌ها و رایحه‌های مختلف، این محصول را بسیار متنوع کرده است. عطر، به طور مساوی در خانه هم در عصر و هم در روز. رایحه ای فوق العاده برای یک بعد از ظهر سرد، به قدم زدن بی پایان در برگ های پاییزی یا نوشیدن شکلات داغ در بازار عصرانه فکر کنید.
Sound of Donna مملو از شگفتی‌ها و چشم‌اندازهایی است که به محض اینکه فکر می‌کنید ما آن را حل کرده‌اید تغییر می‌کند. به طرز وسوسه انگیزی اسرارآمیز، به نظر می رسد که در همان فاصله کمی جلوتر می رقصد و گرمای شیرینی را حفظ می کند که هم معصوم و هم وسوسه انگیز است.
یادداشت های ابتدایی:
ماگنولیا بادام سبز، پرتقال ماندارین
یادداشت های میانی:
هلیاتروپ، گل سرخ، رز
یادداشت های پایه:
خامه فرم گرفته، نعناع هندی؛ فندق

۴٫ ادوپرفیوم تروساردی دونا لوریرو

بررسی

Trussardi Donna Levricro Collection یک عطر نفیس برای زنان است که نسخه‌ای زنانه از عطرهای مردانه Trussard است که اساساً توسط بطری ظرفی که سر مجسمه‌دار یک تازی ایتالیایی زیبا را به تصویر می‌کشد، شناخته می‌شود.
رایحه‌های گلی این عطر جذاب را زنانه می‌سازد در حالی که نت‌های چوبی و آبی پیوند را با عطر اصلی حفظ می‌کنند.
نت‌های ابتدایی میوه‌های آب گوارا و مرکبات روشن همراه با رایحه‌هایی از یوزو، دهانه‌ای لذت‌بخش، شاد و پرانرژی را با صدایی میوه‌ای ایجاد می‌کنند. این‌ها جای خود را به شکوفایی گل‌ها در نت‌های دل‌انگیز قلب می‌دهند، همراه با رایحه‌ای ماندگار و لطیف یاسمن که بر روی رایحه‌ای از نیلوفر آبی که با رایحه‌ای از پرتقال برمی‌خیزد.
شکوفه – گل
نت های قلبی فوق العاده رمانتیک هستند و وانیل گرم حس شیرینی زنانه را ایجاد می کند چوب صندل و نعناع هندی ماندگار حس حسی و جذابیت را تضمین می کند نت های سدر پس از خشک شدن به چوب پودری آن اضافه می کنند. پایین.
طول عمر و سیلو هر دو متوسط هستند، با انفجار تازه مرکبات جای خود را به دنباله ای ملایم از گل های شرقی می دهد. طول عمر ۴+ ساعت است.
عطری زیبا در طول روز، چیزی تمیز و خالص در این عطر وجود دارد که آن را برای بعدازظهرهای آفتابی در فصل بهار ایده آل می کند. به قدم زدن در مسیرهای معلق با گلبرگ های شکوفه در اطراف فکر کنید.
به طور کلی، Trussardi Donna – Levricro Collection رایحه فوق العاده ای ایجاد می کند، ایده آل برای ایجاد یک حس قوی در wark یا در اوقات فراغت.
یادداشت های ابتدایی:
آب میوه یوزو، سیترون
یادداشت های میانی:
شکوفه پرتقال نیلوفر آبی پای یاس
یادداشت های پایه:
وانیل، نعناع هندی چوب صندل

۵٫ ادوپرفیوم تروساردی له وی دو میلانو دلا اسپیا

عطر Le Vie di Milano Via Della Spiga یک عطر تک جنسیتی تداعی کننده است که شامل نت های لذیذی است که به سمت زنانه متمایل می شود. عسل ماندگار و رایحه های شیرین آن را گرم و محصور می کند.
نت های آغازین ترکیبی از سیب ترد، لانه زنبوری شیرین و ترنج خوش طعم است. قلب نشان می دهد که یاس به قیمت عسل، ماهونیال. و یه ذره گل رز پس از خشک شدن، نت های پایه لوبیا تنکس و زالزالک تازه به زیبایی تمام می شوند
عطر این عطر با ردپایی شاد از میوه های تازه و شیرینی ملایم شگفت انگیز است. این شیرین است بدون اینکه تبدیل به cloying یا بیش از حد ساخارین شود و یک تصور جذاب و کمی فرشته ای ایجاد می کند. پاور ۶* ساعت است.
پیچیدگی انواع مختلف عطر، این عطر را به یک عطر همه کاره تبدیل می کند که می تواند هم در روز و هم در شب استفاده شود. رایحه‌ای گرم‌کننده فوق‌العاده برای بعد از ظهرهای پاییزی، رایحه‌های عسلی به خوبی با رنگ‌های طلایی و خرمایی پاییزی هماهنگ می‌شوند.
عطر Le Vie di Milano Via Della Spiga عطری عالی برای بهبود خلق و خوی شماست. این رایحه وسوسه‌انگیز به قدری شیرین و جذاب است که شما را در یک نشانه‌ی ناستالژی محصور می‌کند که لبخند را برای همه به ارمغان می‌آورد.
یادداشت های ابتدایی:
سیب، هانسیکومب، برگامات
یادداشت های میانی:
هانسی: یاسمین، رز ماهونیال
یادداشت های پایه:
زالزالک لوبیا تانکا، هلیوتروپ

۶٫ ادوپرفیوم تروساردی له وی دو میلانو ماسک نواق انهانسر

Le Vie di Milano Muse Noire این مجموعه را به سمت و سویی جدید می برد و رایحه های مشکی را در خود جای داده است که جذاب و کمی اغوا کننده هستند. طراحی شده توسط Leslie Gauthier و راه اندازی آن در سال ۲۰۲۰، یک افزودنی قابل توجه و مدرن است.
Muse Noire کمی مستقیم تر و ساده تر از برخی از همتایان خود است. افتتاحیه ای از ظروف چشمگیر، مقدمه ای فریبنده را ارائه می دهد که به سرعت جای خود را به یاس شناور می دهد که ظریف است، اما بسیار منحط است.
بدنه اصلی عطر با نت های پایه حسی شگفت انگیز مشک دراماتیک همراه با رگه هایی از سدر است. این قوی و جسور است، اما در عین حال دارای یک چاشنی منحط است.
همانطور که انتظار می رود با عطری با تاکید بسیار روی لجن، عطر بسیار زیاد است و می تواند رایحه ای عالی باشد، همچنین در ۷+ ماندگاری دارد.
بهترین عطر برای پاییز/زمستان، این عطر ایده‌آلی برای یک قرار عاشقانه یا در یک روز سرد زمستانی برای یک عاشق است. به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا در دفتر یا در یک مهمانی عصرانه بپوشید.
به طور کلی، Le Vic di Milano Musc Noire دارای نت های متضاد مشک و زنبق با یاس ملایم است که به خوبی با یکدیگر ترکیب می شوند. هم دراماتیک است و هم به طرز حساسی فروتن، تضادهای زندگی در خیابان های میلان را به تصویر می کشد.
یادداشت های ابتدایی:
کاسمین
یادداشت های میانی:
عنبیه
یادداشت های پایه:
کودار مشک

۷٫ ادوپرفیوم تروساردی د بلک رز

Black Abse یک رایحه گلی شرقی پیچیده است که مانند عطر کمیاب طائف رز تای عجیب و غریب است. رایحه ای لطیف و کمی لذیذ، در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد و طرفداران وفاداری از زنان و مردان را به دست آورد.
این عطر با رایحه فریبنده فلفل صورتی آغاز می شود که قبل از اینکه گل رز غنی طائف در مرکز قلب قرار بگیرد، شروع می شود. پس از خشک شدن، ترکیب کمی پیچیده از نعناع هندی و ماک با کهربای مخملی و وانیل ترکیب می شود تا درخشش بعد از آن مست کننده باشد.
سیلو و برجستگی هر دو عالی هستند، با مسیری جذاب که معطر و کمی ملایم است. طول عمر بیش از ۶ ساعت را می توان انتظار داشت.
طعم‌ها و رایحه‌های لذیذ این عطر را به عطری ایده‌آل برای زمستان یا بهار تبدیل می‌کند که نت‌های ماندگار آن گرم و برانگیزاننده هستند. این عطر هم برای روز و هم برای شب عطر ایده آل برای مراسمی مانند عروسی است که تا شب ادامه دارد.
به طور کلی. Black Aose یک عطر رز فوق العاده رمانتیک است که دارای اعماق تند و پنهانی است.
یادداشت های ابتدایی:
فلفل صورتی
یادداشت های میانی:
طائف رز
یادداشت های پایه:
پاتچولی، مشک، عنبر، وانیل

بهترین عطرهای تروساردی برای کلاس اوز فرسوده و ظرافت. از بطری های چشم نواز گرفته تا مجموعه پیچیده ای از نت های عطری ظریف و در عین حال فردی، مجموعه آنها عطرهای هیجان انگیزی دارد که صبورانه منتظر کشف شدن هستند.
قبل از رفتن، من مروری بر زیباترین عطرها از عطرهای کلاسیک بی‌انتها گرفته تا مدرن‌ترین عطرها را گردآوری کرده‌ام که فکر می‌کنم از آن لذت ببرید.