بهترین عطر های مردانه تروساردی

دانته تروساردی، طراح مد ایتالیایی، برند مد خود را در سال ۱۹۱۱ تأسیس کرد. در آن زمان، این شرکت در ساخت دستکش های چرمی تخصص داشت.
با گذشت زمان، طیف محصولات ارائه شده متنوع شد. ابتدا، خانه مد کالاهای چرمی را به مجموعه خود اضافه کرد و سپس وارد بازار کالاهای غیر آیدادر شد. این تغییرات زمانی مشاهده شد که دانته تروساردی توسط برادرزاده اش نیکولا تروساردی در دهه ۱۹۷۰ جانشین شد. در حال حاضر، خانه مد ایتالیایی دارای کالاهای چرمی، لوازم جانبی، لباس های آماده، عطر، شلوار جین و غیره است.
Trussardi انتخاب گسترده ای از
عطرهایی که مخاطبانش را هدف گرفته است. بخش عطر دارای رایحه های بسیار متنوعی است که متناسب با انتخاب همه است. درست مانند زنان، مردان نیز دوست دارند هر چند وقت یکبار عطرهای باکیفیت دریافت کنند. Trussardi برخی از بهترین عطرها را برای ارائه به مردان دارد. در اینجا لیستی حاوی تعدادی از این عطرها که در بین مردان محبوب شده اند، آورده شده است.

۱٫تروساردی اینساید

تروساردی عطر تروساردی اینساید را در سال ۲۰۰۶ به بیرون داد. اینساید ترکیبی محدود از ۹ مواد اولیه میباشد. ترکیب اولیه یوزو ، ترنج و ریحان به همراه نت های میانی فلفل سفید ، قهوه تنباکو میباشد . در آخر نت های پایانی از چوب کشمیر ، چوب ساج و مشک درست شده است . عصاره ها به خوبی طوری باهم ترکیب شده اند که عطر وسوسه انگیزی داشته باشند. اولین اسپریتس مقداری از نت‌های تازه و مرکباتی یوزو و ترنج را با کمی تند ریحان به شما می‌دهد. همانطور که آن ها مستقر می شوند، ترکیب خارق العاده قهوه و تنباکو به سرعت به حس بویایی شما حمله می کند. رایحه غلیظ و تند قهوه مخلوط با تنباکوی گرم و شیرین که رگه هایی از نت های کاراملی دارد، بهشتی است. رایحه خاکی فلفل سفید به عطر تندی می بخشد. نت های چوبی و مشک در نت های پایه ترکیبی محبوب هستند که اکثر مردم از آن لذت می برند.
اینساید با طول عمر طولانی، سیلاژ متوسط و مقرون به صرفه بودن، در بین مردان بسیار محبوب شده است. این عطر بیشتر برای زمستان، پاییز و بهار مناسب است. برای مناسبت های رسمی و غیر رسمی ایده آل است.

۲٫ تروساردی اومو

Trussardi Uomo عطری نسبتا قدیمی است که در سال‌ ۱۹۸۳ پیش عرضه شد.
Beatrice Piquet، عطرساز ارشد IFF، فرمول این عطر خاص را ارائه کرد. او از یک کاسه بزرگ پر از بیست ماده مختلف برای ایجاد عطر متمایز Uomo استفاده کرد.حاوی مرزنجوش، اسطوخودوس، آلدئیدها، توت عرعر، ترنج، زیره سیاه و ریحان در نت بالایی است. در ضمن رایحه میانی از ریشه گل زنبق، میخک، عسل، دارچین، سدر، وتیور و گل رز تشکیل شده است. رایحه پایه شامل نعناع هندی، لوبیا تونکا، لبدانوم، چرم، خزه بلوط و مشک است. نت‌های چرمی و چوبی آن را در بین مردان محبوب کرده‌اند، زیرا رایحه ترکیب شده هنرمندانه آن متمایز و غنی است. بهترین بخش در مورد عطر این است که ماندگاری ابدی دارد و در کنار آن سیلو قوی است.
از آنجایی که Uomo برای اکثر افراد مقرون به صرفه است و برای همه مناسبت ها مناسب است، جایگاه خود را در برترین عطرهای مورد علاقه بسیاری از مردان به دست آورده است.

 

۳٫ تروساردی مای لند

الکساندرا کوسینسکی، عطرساز ارشد CPL Aromas UK، My Land را در سال ۲۰۱۲ با استفاده از انتخاب محدودی از نه ماده تشکیل داد. نت های بالایی ترکیبی مرکباتی از ترنج و ماندارین سبز دارند. نت های میانی از اسطوخودوس تازه و بنفشه شبنم دار با نت های کالون که بوی هندوانه می دهد تشکیل شده است.
نت های پایه ترکیبی باورنکردنی از دانه های شیرین تونکا، وتیور دودی، چرم غنی و چوب کشمیر مشک دار دارند. این عطر به طور همزمان چرمی، چوبی و مرکباتی است. به طور ایده آل در روزهای بهار یا پاییز که عطر آن مشخص تر است پوشیده می شود.
سرزمین من طول عمر و سیلو متوسطی دارد. همچنین از قیمت مناسبی برخوردار است و به همین دلیل است که این عطر تروساردی بسیار خوب عمل کرده است.

 

۴٫ تروسادی له وی دو میلانو ویکولی ویا فیوری کیارا

| عطر Vicoli Via Fiori Chiari عطری از مجموعه Le Vie Di Milano است که توسط خانه مد در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این عطر به عنوان یک عطر یونیسکس به بازار عرضه شده است، اما بیشتر تمایل دارد که عطری مردانه باشد. این عطر گرم و تند است که توسط پیر کنستانتین گوئروس اختراع شده است. او برای ساخت این عطر از ۹ عنصر معطر استفاده کرده است. بنابراین، نت های ابتدایی از هل گواتمالا، لیمو ایتالیایی و بادیان ستاره ای تشکیل شده است. نت‌های میانی شامل گل همیشه بهار، نعناع هندی، سنجد و فلفل سیاه است. نت های پایه از مشروب و وانیل ماداگاسکار تشکیل شده است. موادی که به آرامی مخلوط شده اند رایحه ای تند کهربا می دهند. رایحه انیسون ستاره ای نرم و پودری و رایحه بالزامیک المی که با وانیل خامه ای مخلوط شده است، برجسته ترین رایحه در این عطر است. عطر آن ملایم، گرم و دلنشین است. این عطر مانند سایر عطرهای موجود در این مجموعه، دارای عطر قوی و ماندگاری طولانی است. به دلیل بوی متمایز و تندش به راحتی توجه هر رهگذری را به خود جلب می کند. معمولا در زمستان و پاییز بهتر است آن را بپوشید.

۵٫ تروساردی له وی دو میلانو بیهاند د کرتن

عطر دیگری از مجموعه Le Vie Di Milano از سال ۲۰۲۰، پشت پرده Piazza Alla Scala، چوبی و چرمی است. این عطر توسط Amandine Clerc-Marie عطرساز Firmenich ساخته شده است. او از یازده ماده برای رسیدن به این ترکیب استفاده کرد. نت های بالایی دارای میخک، زعفران و ترنج هستند. درخت عرعر، چرم، یاس و لبدانوم نت میانی را تشکیل می دهند. در نهایت، چوب صندل، نعناع هندی، سدر و روغن سیپریول (همچنین به عنوان ناگارموتا شناخته می شود) نت های پایه این عطر را تشکیل می دهند. نت های تلخ و خاکی زعفران در همان اولین اسپریت توجه را به خود جلب می کند. همراه با میخک تند و ترنج مرکباتی، ترکیبی از رایحه های تازه و تند را ایجاد می کند. نت‌های میانی نیز به همان اندازه دلپذیر هستند و چرم غنی در میان بقیه مواد خودنمایی می‌کند. لابدانوم کهربایی به دنبال آن است که در گل یاس و ارس کاج پیچیده شده است. نت‌های پایه تمام مواد را به هم می‌پیچانند و آن‌ها را کاملاً با هم ترکیب می‌کنند تا رایحه‌ای منحصربفرد ایجاد کنند. نت های چوبی ستاره هایی هستند که در نت های پایه وجود دارند.
این عطر ماندگاری طولانی و سیلوی متوسطی دارد. بهتر است در زمستان یا پاییز پوشیده شود. از آنجایی که این عطر برای مناسبت های رسمی و غیر رسمی ایده آل است، مانند دیگر عطرهای موجود در مجموعه، برای بسیاری از مردان به جام مقدس تبدیل شده است.
لیست بالا تعدادی از بهترین عطرهای Trussardi را در اختیار مشتریان مردانه خود قرار داده است. به خاطر داشته باشید که با این حال، به پنج عطر ذکر شده در بالا محدود نمی شود.
بهترین تجربه را در ما دریافت کنید.