۲۲ تا از بهترین عطر ها برای زنان پارت سه

پیدا کردن بوی خاص خود مانند یافتن شریک زندگی ایده آل است: تا زمانی که آن را پیدا نکنید، به ندرت متوجه خواهید شد که به دنبال چه هستید. هنوز، مانند هر رابطه خوب، شما استانداردهایی دارید، درست است؟ فروشندگان، همه یا هیچ چیز شما، و غیره. هنگامی که به دنبال بهترین عطر برای زنان هستید، شاید نوع خاصی وجود دارد که به دنبال آن هستید – یا یک عطر زمستانی چوبی و تیره یا یک عطر تازه و تمیز برای بهار؟ شاید حتی موقعیت خاصی را تصور کنید که دوست دارید عطرتان شبیه آن باشد: پیاده روی طولانی در امتداد دریای مدیترانه، یا بالا رفتن از اوبر پس از یک عصر پر حادثه در نیواورلئان؟ تمام این جنبه ها را می توان از طریق عطر تجربه کرد.

جوآن تانیس، مدیر آموزش و رویدادهای ملی در Maison Francis Kurkjian، می گوید: «رایحه در مورد احساسی است که در شما ایجاد می کند. پوشیدن رایحه ای که با شیمی بدن شما کار می کند می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد و حتی رفتارها را تغییر دهد. رایحه باعث ترشح اندورفین می شود که به ما احساس خوبی می دهد.

خوشبختانه، استادان عطر، کشف عطر ایده آل را کمی آسان تر از تطبیق دادن شما با تاریخ عالی کرده اند. پس از جستجو در آرشیو عطرها برای یافتن برخی از محبوب ترین و جالب ترین عطرهای موجود در بازار، ما رایحه هایی با سابقه اثبات شده برای جذابیت یافتیم. برای مقایسه و تطبیق موارد دلخواه خود، چند نمونه سفارش دهید، یا در یک بطری با اندازه کامل که دکور آن است، همه کاره شوید. این داستان عشق عطر شماست. هرگز تسویه حساب نکنید.

همچنین شایان ذکر است: بسیاری از این برندها مجموعه‌ای از عطرهای شگفت‌انگیز را ارائه می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید عزیزان خود را با تجربه جادویی (امیدوارم) پیدا کردن رایحه‌های مورد علاقه جدیدشان نیز پذیرایی کنید.

۱۱٫ ادو پرفیوم دیپتیک ادو مینت

Eau de Minthe Eau de Parfumخوبی ها: رایحه پیچیده        بدی ها: نه برای افراد ضعیف

برای داشتن عطری مردانه تر و الهام گرفته از افترشیو، این عطر نعنایی تازه و لذت بخش است. همراه با نعناع، رایحه شمعدانی و نعناع هندی را برای عطری پیچیده اما دلپذیر دارد.

یکی از منتقدان Nordstrom می‌گوید: «تمجید از این عطر که حتی یک گلبرگ گل در آن دیده نمی‌شود. این باعث می شود به یک جادوگر درجه یک فکر کنم که از یک جین خوب لذت می برد. این عرفانی و غیرعادی است و من برای آن اینجا هستم.»

نت های بالا Menthe
سایز ۲٫۵ fl. اونس

۱۲٫ دیور جادور ادو پرفیوم

J'adore Eau de Parfumحوبی ها : رایحه همه کاره          بدی ها: گران

دلیلی وجود دارد که شما این بطری نمادین را تقریباً در هر مجله ای که تا به حال باز کرده اید می بینید. این یک کلاسیک است و ترکیبات میوه ای و گلدار آن هرگز ظرافت لذیذ یلانگ یلانگ، یاس، گلابی، خربزه، هلو و زنبق را کم نمی کند.

یکی از منتقدان Sephora می‌گوید: «رایحه گلی دوست‌داشتنی، نه خیلی گرم یا سنگین، اما همچنان قدرت ماندگاری خوبی دارد. این را به همه سنین توصیه می کنم و برای روز و شب مناسب به نظر می رسد. بطری زیبا.”

نت های ابتدایی یلانگ یلانگ
سایز ۰٫۶۷-۵ fl. اونس

۱۳٫عطر Acqua di Parma Peonia Nobile

Peonia Nobile Perfumeخوبی ها : رایحه متعادل        بدی ها : گران

اگر تنها چیزی که برای تولد خود می خواهید یک بوته گل صد تومانی است، این عطر باید نایب قهرمان شود. این عطر گلی زیبا با نت های تمشک، شمعدانی، رز ترکی و گل صد تومانی است. اساسا یک دسته گل پوشیدنی.

یکی از منتقدان Nordstrom می‌گوید: «این عطر دوست‌داشتنی است با رایحه‌های بسیار فریبنده – مرکبات، چوب و گل‌های غیرمعمول. به نظرم این واقعاً دوست‌داشتنی است، با قدرت ماندگاری خوبی.»

نت ابتدایی فلفل سیاه، آکورد تمشک
سایز ۰٫۷-۳٫۴ fl. اونس

۱۵٫ ادو پرفیوم Ex Nihilo Fleur Narcotique

Fleur Narcotique Eau de Parfumخوبی ها : بوی خاص      بدی ها : گران

این عطر مجلل و میوه ای مانند تابستان در بطری است. این محصول دارای آثار منحصر به فردی از لیچی، گل صد تومانی، شکوفه پرتقال، و هلو، با کمی مشک مخلوط شده در آن است، مانند یک کوکتل خوش ساخت است که ارزش هزینه اضافی را دارد.

یکی از منتقدان Saks Fifth Avenue می‌گوید: «به‌عنوان یک احتکارکننده عطر، می‌توانم بگویم که چیزی شبیه به آن در مجموعه‌ام ندارم و بوی شگفت‌انگیزی دارد! این یک گل مرکباتی است که بسیار زیبا در آن جا می گیرد.»

نت ابتدایی ترنج، لیچی، هلو
سایز ۱٫۷-۳٫۳ fl. اونس