۵ عطر عالی برای کادو در روز مادر

یک هدیه کلیدی برای باز کردن قفل قلب است. با جشن گرفتن روز مادر در دومین یکشنبه ماه مه، چگونه می‌گویید «ممنون که مامان بزرگی هستید» بدون اینکه او احساس بی‌حوصلگی (هدیه کیت‌های بافتنی یا لوازم آشپزخانه)، بی‌ربط (لیوان‌های مامان برتر) یا نتیجه‌گیری زودهنگام داشته باشد ( کارت پنیری، شکلات و گل)؟ پیشنهاد دادن یک عطر یا هدیه مرتبط با زیبایی بسیار زیاد است، زیرا این امر مستلزم کمی تفکر و ملاحظه از طرف شما است و هدیه را به کسی که آن را به او هدیه می دهد گره می زند، زیرا بویایی بیشترین ارتباط را با حافظه دارد. .

بنابراین، چگونه می توان از میان انتخاب گسترده، جسارت در خرید در عطرونک یا فروشگاه محلی خود، عبور کرد؟

من بدین وسیله پنج عطر فوق العاده و جاودانه را انتخاب کرده ام تا قلب مادرتان را تسخیر کرده و ریسمان آن را بکشم. آنها از نقاط قیمت و مقاصد مختلف خرید می آیند، بنابراین چیزی برای همه وجود دارد و همچنین همه آنها به راحتی به صورت آنلاین در دسترس هستند.

کارتیه لا پنتره

La Panthère، که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد (هم با بطری و هم بر اساس مقاله از نسخه اصلی دهه ۱۹۸۰ متمایز شده است) احساسات مدرن را به وفور نشان می دهد، اما به روشی بسیار با سلیقه انجام شده است. بسیار شبیه به برداشت Baiser Vole از یکی از بزرگ‌ترندهای عطرسازی اخیر، یعنی گل‌های پودری ملایم، در La Panthère او برخی از ترفندهای اوهام‌گرا را به کار می‌گیرد و باعث می‌شود میوه‌ها (تازه، ترش، مانند لیکور گلابی) را ببینید. ، همچنین مایل به سبز، لمسی از گاردنیاهای جوانه زده) در حالی که دسته گل بدون هیچ شکی توسعه می یابد و ساعت به ساعت درخشندگی می یابد. خوشبختانه مشک ها عطر را به سمت مواد شوینده لباس کج نمی کنند، زیرا بسیاری از آنها به دلیل وجود مولکول های مشک فراوان در محصولات کاربردی که برای تمیز کردن و خشک کردن لباس های ما به دلیل خاصیت آبگریز آنها استفاده می شوند، بیم دارند.

با این حال، کتون مشک در پایه وجود دارد، که بوی گرم، دعوت کننده، و از پوست می زند، و این هاله ای را تشکیل می دهد که با گرمای بدن گرم می شود. نت‌های خزه‌ای ترکیب La Panthère را به چیزی نزدیک‌تر می‌کند که در واقع رنگ و بوی دهه ۱۹۸۰ دارد، با این حال هنوز هم معاصر، جوان، درخشان با زندگی، یک شیپر مدرن باقی مانده است. یکی از بهترین نسخه های دو دهه اخیر. یک عمل کلاسی!

جو مالون میموزا و هل لندن

میموسا و هل که به ناحق نادیده گرفته شده است چشم اندازی را به شما می گشاید. من در اوایل ماه مارس یک میز خانوادگی یکشنبه را در جزیره ای زیبا می بینم. سفره های کتانی رنگی و گلدان های گل روی طاقچه. در سر میز، مانند هر خانواده مادرسالار که به خود احترام می گذارد، مادربزرگ جلوی خانه Après l’Ondée لبه های حاشیه توری بلوز خود را با دستانش صاف می کند. سینه هایش مثل آن گل های آفتابگردان بنفش معطر است. در دو طرف پهن میز، روبه روی هم، مادر Love Chloé، آرام و پودر شده با بنفشه شیرین، و پدر ادو کارتیه، تازه تراشیده و خنک، نشسته اند و پس از پیاده روی صبحگاهی، هوای روستا را با خود می آورد. فقط دختر هنوز ننشسته و با تلفن همراهش دست و پنجه نرم می کند و برای قهوه بعد از ظهر به دوستانش پیام می دهد. “آنجا در اسکله، در کافه آقای آناستازیا، که قهوه با هل مانند آنها در خاورمیانه سرو می کند، خواهید دید، آنها بسیار خوب هستند.” گذشته از طریق حال در عطری منعکس می شود که عناصر مختلف را در یک هاله هماهنگ از یک رایحه متحد می کند.

درختان میموزا به رنگ زرد در اطراف خانه شکوفا شده اند و ساقه های خود را مانند دسته گل عروسی روی کاشی ها آویزان کرده اند.

مراقب باشید که Mimosa & Cardamom به جای استفاده از یک چوب کوچک روی تکنیک تست پوست به اسپری بزرگتر نیاز دارد تا پیام زیبای خود را به طور کامل آشکار کند. عجله نکنید در مورد آن قضاوت کنید.

ادو پرفیوم اورموند جین ساکورا

همانطور که وقتی ادو پرفیوم جدید Ormonde Jayne Sakura را ارائه کردم، دوباره یادآوری می کنم که کارگردانی هنری لیندا پیلکینگتون و استادی عطرساز Geza Schoen یک خط با کیفیت بالا را به ارمغان آورده است.

عطر ساکورا از هانامی 花見 الهام گرفته شده است، سنت نمادین ژاپنی انعکاس بهاری، که قدردان زیبایی گذرا و در عین حال ابدی گل ها و زندگی است.

در تقدیم شادی معطر ساکورا به مادر، فکر می کنم شما به نوعی جادوی جان دادن را جشن می گیرید. این معجزه زودگذر که فقط یک بار داده می شود. ویژگی رایحه هیچ چیز جادویی اثیری نیست، با حس آرامش بخشی در آغوش یک معشوق، زیرا شما را در خشکی ماندگار خود از لمس خامه ای از کرک وانیلی و پودر صورت بنفش در آغوش می کشد. آکورد شکوفه‌های درخت بادام و گیلاس حس فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند که ما از بهترین لحظات مشترک به دست می‌آوریم. این یک پیله ملایم از یک عطر است، با سایه های ماهی آزاد روشن عکس های تبلیغاتی که این محیط را کاملا منعکس می کند. نه خیلی صورتی است، نه خیلی گرم است، درست است، نوعی عطر که فشاری به پوشنده وارد نمی کند، در عوض خلق و خو و شخصیت فرد را افزایش می دهد.

نت‌های درخشان لیموترش و ماندارین با فلفل صورتی و آکورد سبز این دسته گل زیبا را باز می‌کنند. شکوفه های ظریف گیلاس با بادام نرم در ادوپرفیوم ساکورا آمیخته شده و آن را به طور استثنایی معاصر می کند بدون اینکه جوان یا مد روز به نظر برسد. زیبایی آن بی انتهاست

الیزابت آردن

الیزابت آردن فیفت اونیو

انفجاری از گذشته دهه ۱۹۹۰، اما این یکی هنوز هم می تواند برای مادران (و دختران!) امروزی مرتبط باشد. شعار آردن طبق شعار آنها بیان شده است: زیبایی واقعی، کیفیت واقعی، ارزش واقعی. و در اینجا به وضوح نشان می دهد.

آن گوتلیب، که مغز متفکر خیابان پنجم برای الیزابت آردن بود، همراه با بسیاری دیگر با کمک حرفه‌ای عطرسازان IFF، آن را در تولید چشم‌اندازی قابل دسترس از یک زن پویا و همیشه باکلاس آن زمان، به دست آورد. او با کمک هنرمندان تجسمی آن را ساده کرد و عطری کلاسیک تولید کرد که بیش از بسیاری از عطرهای دیگر آن دهه مقاومت کرده است. در حالی که رایحه های آبکی آن زمان به طور مستقیم به یک گروه سنی خاص اشاره می کنند، این عطر روان تر، انتزاعی تر است، اگرچه یک رایحه گلی است – پرطرفدارترین رایحه در بین تمام عطرهای زنانه، که اغلب به آن سبک “بانوی پیر” می گویند! با این حال این چنین نیست. هر زنی با هر سن، موقعیت و محیطی می تواند این دسته گل زیبای زنبق، یاس بنفش و شکوفه نمدار را با محدودیت لازم بپوشد. اما همیشه کلاس، سلیقه و زندگی خوب را تراوش می کند. بیلی جوئل می گفت “دختر بالای شهر”!

عطر دوسیتا آنامکارا

عطرهای گل معمولاً برای جوانان معاصر املای “مادر” دارند، اما عطرهای گلی و پس از آن گلی وجود دارد. Parfums Dusita آنها را با شکوه انجام می دهد. عصاره‌های عسلی گل‌های مخدر و جادویی شکوفه‌های پرتقال، یاس و گل سرخ در آغوش زیبایی با یکدیگر ترکیب می‌شوند.

این عطر شروعی غیرعادی داشت. این یک همکاری بین نیروی خلاق Dusita، Pissara Umavijani و گروه عطر فیس بوک Eau My Soul است. چیز ناشناخته ای نیست، اما لمس های الهام گرفته از وینتیج که تقریباً در رایحه عطرهای دوزیتا ذاتی هستند، به یک شیپری میوه ای معاصر با نت های هلوی ملایمی که از گذشته دوست داشته ایم، تعالی می یابد، اما برای مخاطبان مدرن تغییری ایجاد می کند.

آنچه به خصوص دوست داشتنی است، دنباله ای از وتر هلو تا سمفونی گل سفید در قلب است. همیشه نرم و زنانه و محصور کننده. این به چیزهایی مانند Femme اشاره می کند بدون اینکه بالغ به نظر برسد. در عوض، نبوغ در تزریق قسمت‌های مساوی از چرم و چوب و بوی شهد شیرین است که ترکیب آنامکارا را به چیزی دوست‌داشتنی، زیبا، ظریف و فوق‌العاده برازنده تبدیل می‌کند.