با این عطرهای محبوب افراد مشهور، هر روز رایجه یک میلیون دلاری داشته باشید

ممکن است جهان از گزینه های بویایی اشباع شده باشد، اما کسانی که از دنیای پر زرق و برق هستند، در طول حرفه خود به تعداد کمی از افراد برگزیده وفادار مانده اند. فرقی نمی‌کند که یک شب قرار ملاقات دارید یا می‌خواهید همه چیز را در روال معمول اسپریتز تغییر دهید، در اینجا به چند عطر مورد علاقه افراد مشهور نگاه می‌کنیم.

رایحه ای شیرین، گلی، تند یا خاکی – یک رایحه می تواند شما را به مزرعه ای از گل های مروارید، کابین هیزمی در جنگل یا حتی یک جزیره گرمسیری برساند. همچنین می‌تواند نحوه درک شما را شکل دهد – حباب‌دار و جوان یا ظریف و جسور. به طور طبیعی، انتخاب شما از اسپریتز بسیار حیاتی است، زیرا چندین متخصص اشاره می کنند که هر فردی عطرها را متفاوت می پوشد. گفتنی است، با توجه به اینکه دریای بطری‌ها هر سال بازار را هجوم می‌آورند، آزمایش هر کدام برای مشخص کردن گزینه عالی می‌تواند به سرعت از هیجان‌انگیز به خسته‌کننده تبدیل شود. یک جایگزین قابل بانک؟ از بزرگ‌ترین نام‌های دنیا که به عطر خاص خود وفادار مانده‌اند، سرنخ می‌گیریم، برخی حتی پس از سال‌ها آزمایش. بهترین قسمت؟ اینها از بهترین‌های تجارت مد می‌آیند، در آزمون زمان مقاومت کرده‌اند و حمایت مالی نمی‌شوند. در اینجا به چند عطر مورد علاقه افراد مشهور نگاه می کنیم که قلب و حس بویایی ما را به دست آورده اند.

با این عطرهای مورد علاقه افراد مشهور مانند ستاره ها را بویید

ادوپرفیوم هرمس ۲۴ فبورگ

ما این لیست را با کمی حق امتیاز شروع می کنیم. پرنسس دایانا – که به خاطر دلسوزی و جذابیت آسانش معروف است – ظاهراً هرگز بدون ادو پرفیوم Hermès 24 Faubourg خود را برای نامزدی قصری ترک نکرد. این یادآور گل‌های سفید در روزهای روشن تابستان با نت‌های وانیل و چوب صندل است. این گزینه عالی برای یک شب عروسی یا قرار ملاقات است، به خصوص اگر از عطرهای گلی لذت می برید

ادوپرفیوم تروساردی دونا

پریانکا چوپرا پیشین میس ورلد دستاوردهای متعددی به نام خود دارد – بین یکی از پردرآمدترین بازیگران زن جهان و چندین جایزه، از جمله دو جایزه ملی فیلم. انتخاب عطر او فقط به این شهرت خیره‌کننده می‌افزاید، و به بررسی‌های عالی توسط خبره‌ها و مصرف‌کنندگان می‌بالد. عطر تروساردی دونا عطری زنانه ایتالیایی است که رایحه بالایی از یوزو، سدرات و شکوفه پرتقال دارد. نت های پایه از نعناع هندی، چوب صندل، وانیل و نیلوفر آبی واقعاً عطر را کامل می کنند. سرزنده و با طراوت، این برای پوشیدن روزمره ایده آل است. طراحی زیبای بطری با لهجه های طلایی نیز آن را به گزینه ای عالی برای هدیه تبدیل می کند.

ادکلن دیور هایپنوتیک

آدل، نماد موسیقی پاپ و سول انگلیسی، وقتی صحبت از عطرها به میان می‌آید، بهترین‌ها را به دست می‌آورد. انتخاب عطر او یک عطر کلاسیک Christian Dior Hypnotic Poison است که از دوران نوجوانی روی آن می پاشد. این عطر زنانه و جسورانه با نت هایی از یاس سامباک، جاکاراندا، وانیل، مشک، بادام تلخ، بادیان ستاره ای و چوب صندل عرضه می شود. در یک زمان جادوگر و گستاخانه، این برای یک شب قرار ملاقات با دختران یا یک موقعیت خاص ایده آل است. بهترین قسمت؟ کاملاً بادوام است بنابراین مجبور نیستید در طول روز به آب پاشی ادامه دهید. جالب اینجاست که چند گزارش حاکی از آن است که مدونا خواننده نیز این عطر را روی کمد خود دارد

د دولچه گابانا لایت بلو

آنوشکا شارما هنرپیشه معروف است که همیشه در زمینه مد بهترین تلاش خود را می کند. این هنرپیشه تحسین شده بیشتر انتخاب ها و زندگی خصوصی خود را مخفی نگه می دارد، اما انتخاب عطر او کاملاً عمومی است – آبی روشن Dolce & Gabbana. به عنوان رایحه ای توصیف می شود که روزهای درخشان تابستان و شب های خاطره انگیز را کانالیزه می کند. نت هایی از لیمو، پرتقال خونی، سیب سبز، شکوفه پرتقال، مشک سفید، سدر و گل های سفید برای کشف وجود دارد. این یکی از لباس های روزانه است – آن را با خود از یک پیک نیک در باغ به یک مهمانی عصرانه ببرید. ما یک نسخه محدود از اجرای Love Italian را برای افزودن به مجموعه شما انتخاب کرده‌ایم – نسخه برجسته‌ای از مورد علاقه او.

کلون جو مالون لندن وود سیج اند سی سالت

مگان مارکل، دوشس سابق، بازیگر برنده جایزه و بشردوست، رویکردی زنانه و پر جنب و جوش به استایل دارد. او قبل از نامزدی سلطنتی خود، سبک زندگی عمومی بسیار خوبی داشت – اغلب مدهای مورد علاقه خود را در وبلاگ خود “The Tig” به اشتراک می گذاشت. در آنجا بود که او جو مالون لندن وود سیج و ادکلن نمک دریایی را توصیه کرد. این عطر یک فرار به ساحل است، با نت هایی از دانه آمبرت، نمک دریایی، مریم گلی، جلبک قرمز و گریپ فروت. تازه و پیچیده است، این به اندازه مارکل پیچیده است و یک انتخاب طبیعی دوست داشتنی برای پوشیدن روزمره است. از آنجایی که این ادکلن است، با عطرهای دیگر نیز به خوبی جفت می شود.

کلینیک هپی

آیشواریا رای باچان که زمانی به عنوان زیباترین زن روی زمین لقب گرفت، در کانون توجهات غریبه نیست. او در طول دوران بازیگری و مدلینگ درخشان خود، اسرار زیبایی و مدهای مورد علاقه خود را در مصاحبه های متعدد به اشتراک گذاشته است. یکی از انتخاب‌هایی که ثابت ماند، عطر مورد علاقه او بود – یک عطر کلاسیک Clinique Happy. این رایحه با طراوت یادآور گریپ فروت قرمز، ترنج و میموزای بهاری است. شما را به یک روز تابستانی در باغ می برد و برای پوشیدن روزمره ایده آل است.

فلوربامب بای ویکتور اند رلف

تیلور سویفت، نماد پاپ، مدل، خو

اننده، ترانه سرا، یک نسل کامل را دور انگشتان کوچکش پیچیده است. جدا از پرفروش ترین آلبوم ها، این ستاره روی چندین روند مد و غذا تأثیر گذاشته است. طبیعتاً انتخاب عطر او موضوعی است که بسیار مورد بحث قرار گرفته است. از میان گزینه‌های زیادی که روی کمد او وجود دارد، یک نام پرطرفدار Flowerbomb اثر ویکتور و رولف است که او در تمام دوران قرمز خود از آن استفاده می‌کرد. این عطر یادآور قدم زدن در باغ در طول بهار است، با نت هایی از یاس، اسمانتوس، گل رز، فریزیا و ارکیده. همچنین میوه ای با رایحه هایی از مرکبات و مشک است. در عین حال لطیف و پررنگ، اگر تا به حال یکی را استشمام کرده باشیم، این عطر برانچ است.