۲۲ تا از بهترین عطر ها برای زنان پارت یک

پیدا کردن بوی خاص خود مانند یافتن شریک زندگی ایده آل است: تا زمانی که آن را پیدا نکنید، به ندرت متوجه خواهید شد که به دنبال چه هستید. هنوز، مانند هر رابطه خوب، شما استانداردهایی دارید، درست است؟ فروشندگان، همه یا هیچ چیز شما، و غیره. هنگامی که به دنبال بهترین عطر برای زنان هستید، شاید نوع خاصی وجود دارد که به دنبال آن هستید – یا یک عطر زمستانی چوبی و تیره یا یک عطر تازه و تمیز برای بهار؟ شاید حتی موقعیت خاصی را تصور کنید که دوست دارید عطرتان شبیه آن باشد: پیاده روی طولانی در امتداد دریای مدیترانه، یا بالا رفتن از اوبر پس از یک عصر پر حادثه در نیواورلئان؟ تمام این جنبه ها را می توان از طریق عطر تجربه کرد.

جوآن تانیس، مدیر آموزش و رویدادهای ملی در Maison Francis Kurkjian، می گوید: «رایحه در مورد احساسی است که در شما ایجاد می کند. پوشیدن رایحه ای که با شیمی بدن شما کار می کند می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد و حتی رفتارها را تغییر دهد. رایحه باعث ترشح اندورفین می شود که به ما احساس خوبی می دهد.

خوشبختانه، استادان عطر، کشف عطر ایده آل را کمی آسان تر از تطبیق دادن شما با تاریخ عالی کرده اند. پس از جستجو در آرشیو عطرها برای یافتن برخی از محبوب ترین و جالب ترین عطرهای موجود در بازار، ما رایحه هایی با سابقه اثبات شده برای جذابیت یافتیم. برای مقایسه و تطبیق موارد دلخواه خود، چند نمونه سفارش دهید، یا در یک بطری با اندازه کامل که دکور آن است، همه کاره شوید. این داستان عشق عطر شماست. هرگز تسویه حساب نکنید.

همچنین شایان ذکر است: بسیاری از این برندها مجموعه‌ای از عطرهای شگفت‌انگیز را ارائه می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید عزیزان خود را با تجربه جادویی (امیدوارم) پیدا کردن رایحه‌های مورد علاقه جدیدشان نیز پذیرایی کنید.

  1. عطر د هارمونیست یین ترنسفورمیشن

خوبی ها : گرم و احساسی      بدی ها : گران

محکم ببندید، زیرا این عطر شما را به سواری می برد. ترکیب رایحه یین یانگ ترکیبی ظریف از مرکبات و گل‌های حسی را باز می‌کند، سپس شیر بادام گرم، چوب صندل، و مشک سفید را در بر می‌گیرد.

منتقد نیمان مارکوس می گوید: «این را خیلی دوست دارم! بالاخره عطر جدیدی پیدا کردم که هر روز قابل پوشیدن است. زنانه و ظریف. کمی گران است اما برای مدت طولانی دوام خواهد داشت.»

نت ابتدایی ترنج، ماندارین، فلفل صورتی
سایز ۱٫۷ fl. اونس

 

۲٫ ادوپرفیوم گوچی بلوم از گوچی

خوبی ها : رایحه پویا         بدی ها : قوی

این عطر ابداعی که برداشتی مدرن‌تر از عطر گل‌های سنتی است، با گنجاندن عطر خزنده رانگون، تاک گلدار بومی آسیای استوایی، پویاتر می‌شود. این رایحه می تواند قوی باشد، بنابراین در آن زیاده روی نکنید، اما بوی گل یاس و گل سرخ به سادگی دوست داشتنی است.

یکی از منتقدان نوردستروم می‌گوید: «نمونه مجله‌ای از آن را حس کردم و به‌عنوان یک عاشق بی‌نظیر گل سرخ، بلافاصله یک بطری پر سفارش دادم. فقط این طرف وانیل برای استفاده روزمره کافی است، اما برای بیرون رفتن به اندازه کافی حسی است. دوستش داشته باش.»

نت های ابتدایی خزنده رانگون
سایز ۱-۳٫۳ fl. اونس

 

۳٫ ادوپرفیوم ایدل لانکوم

خوبی ها : ماندگاری بالا    بدی ها : بطری ممکن است به خودی خود بایستد

با سفیر زندایا به عنوان بانوی اصلی، Lancome’s Idole در حال حاضر کارهای زیادی برای این کار دارد. اما با انبوه گل‌های تازه – به‌ویژه گل رز و یاسمن – این عطر رایحه‌ای کاملاً زنانه، اما هرگز بی‌نظیر ایجاد می‌کند.

یکی از منتقدان آمازون می‌گوید: «رایحه‌ای زیبا از گل‌ها که بیش از یک روز روی لباس‌ها و هر جایی که آن را روی خود اسپری می‌کنید ماندگار می‌شود! به علاوه، شما فقط به مقدار کمی نیاز دارید، زیرا مطمئناً راه طولانی را طی می کند.»

نت ابتدایی ترنج، گلابی آبدار، فلفل صورتی
سایز ۰٫۸۵-۳٫۴ fl. اونس

 

۴٫ ادوپرفیوم کلود از اریانا گرنده

خوبی ها برای نوجوانان و جوانان عالی است       بدی ها : ماندگاری کم

حتی اگر نام شما آری نباشد، باز هم می‌توانید بوی سوپراستار را با این عطر زنانه و جذاب حس کنید. این عطر با رایحه های گلی و میوه ای شیرین شکوفه اسطوخودوس، گلابی، نارگیل و وانیل، به بهترین شکل، رایحه ای روشن و جوان است.

یکی از منتقدان آمازون می گوید: «همین. آب نبات پنبه ای بخاردار. من بوی یک حفره سکسی را می دهم. ده از ۱۰٫»

نت ابتدایی شکوفه اسطوخودوس، گلابی آبدار، ترنج
سایز ۱-۳٫۴ fl. اونس

 

۵٫ ادوپرفیوم مومبای نویز از بایردو

خوبی ها :بوی منحصر به فرد        بدی ها : گران

عطر دیگری که تاثیرات خود را مدیون یک شهر است – در این مورد، بمبئی شلوغ – این عطر حاوی نت هایی از داوانا، دانه تونکا، قهوه و چوب صندل است. این عطر غنی و کمی تند است که برای ماه های سرد زمستانی پیش رو مناسب است.

یک منتقد Nordstrom می‌گوید: «به‌طور کلی ترکیب‌های Byredo را چشمگیر، غیرمعمول و ماندگار می‌دانم. نویز بمبئی نیز از این قاعده مستثنی نیست – قدرت ماندگاری فوق العاده ای دارد. من عاشق نت های چوبی و تند هستم، اما خیلی تیره یا سنگین نیست. داوانا قطعا این ترکیب را بالا می برد! اینجا با مورد علاقه من، Bal d’Afrique!»

نت های بالایی داوانا
سایز ۱٫۷-۳٫۴ fl. اونس