۲۲ تا از بهترین عطر ها برای زنان پارت دو

پیدا کردن بوی خاص خود مانند یافتن شریک زندگی ایده آل است: تا زمانی که آن را پیدا نکنید، به ندرت متوجه خواهید شد که به دنبال چه هستید. هنوز، مانند هر رابطه خوب، شما استانداردهایی دارید، درست است؟ فروشندگان، همه یا هیچ چیز شما، و غیره. هنگامی که به دنبال بهترین عطر برای زنان هستید، شاید نوع خاصی وجود دارد که به دنبال آن هستید – یا یک عطر زمستانی چوبی و تیره یا یک عطر تازه و تمیز برای بهار؟ شاید حتی موقعیت خاصی را تصور کنید که دوست دارید عطرتان شبیه آن باشد: پیاده روی طولانی در امتداد دریای مدیترانه، یا بالا رفتن از اوبر پس از یک عصر پر حادثه در نیواورلئان؟ تمام این جنبه ها را می توان از طریق عطر تجربه کرد.

جوآن تانیس، مدیر آموزش و رویدادهای ملی در Maison Francis Kurkjian، می گوید: «رایحه در مورد احساسی است که در شما ایجاد می کند. پوشیدن رایحه ای که با شیمی بدن شما کار می کند می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد و حتی رفتارها را تغییر دهد. رایحه باعث ترشح اندورفین می شود که به ما احساس خوبی می دهد.

خوشبختانه، استادان عطر، کشف عطر ایده آل را کمی آسان تر از تطبیق دادن شما با تاریخ عالی کرده اند. پس از جستجو در آرشیو عطرها برای یافتن برخی از محبوب ترین و جالب ترین عطرهای موجود در بازار، ما رایحه هایی با سابقه اثبات شده برای جذابیت یافتیم. برای مقایسه و تطبیق موارد دلخواه خود، چند نمونه سفارش دهید، یا در یک بطری با اندازه کامل که دکور آن است، همه کاره شوید. این داستان عشق عطر شماست. هرگز تسویه حساب نکنید.

همچنین شایان ذکر است: بسیاری از این برندها مجموعه‌ای از عطرهای شگفت‌انگیز را ارائه می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید عزیزان خود را با تجربه جادویی (امیدوارم) پیدا کردن رایحه‌های مورد علاقه جدیدشان نیز پذیرایی کنید.

۶٫ اینیشیو پرفیوم پرایوز عود فور گراننس

خوبی ها : متعادل شده با نت های تازه               بدی ها : گران

اگر به دنبال رایحه ای غنی از چوب و در عین حال متعادل هستید، عود فور گراننس (Initio Parfums) را امتحان کنید. مشک تند، جوز هندی و زعفران به جسارت این عطر چوب عود می‌افزایند، در حالی که اسطوخودوس و نعناع هندی رایحه‌های گلی جذاب را برای پایانی پیچیده ارائه می‌دهند.

یکی از منتقدان نیمان مارکوس می‌گوید: «هر بار که این لباس را می‌پوشم، از مردان و زنان بسیار تعریف می‌کنم. تمام روز و شب ادامه دارد.»

سایز ۳ fl. اونس
نت های ابتدایی چوب طبیعی عود

 

۷٫ ادوپرفیوم ۱۹-۶۹ پرپل هیز

خوبی ها : بوی تند          بدی ها : گران

این عطر با الهام از دهه ۷۰ و جیمی هندریکس دارای نت هایی از ترنج، مشک، فلفل سیاه و آویشن است. این یک عطر غنی و کامل است که برای باحال ترین و بدترین فردی که می شناسید مناسب است. به عنوان یک امتیاز، بطری بسیار زرق و برق دار است که نمی توان آن را طمع کرد.

یکی از منتقدان Sephora می‌گوید: «تند، سردرگم، پیچیده… مانند راه رفتن در میان جمعیت در یک جشنواره موسیقی به بهترین روش‌ها».

نت آغازی ترنج ایتالیایی، سرو کورسی، و راونسارا
سایز ۰٫۲۵-۳٫۴ fl. اونس

۸٫ ادوپرفیوم لاپرلا سیگنیچر

خوبی ها : بوی زنانه               بدی ها : گران

عطرهای La Perla که توسط برندی ساخته شده اند که شیک ترین و رشک برانگیزترین لباس زیر زنانه را در بازار به ارمغان آورده است، عطرهای La Perla نیز به همان اندازه مطلوب هستند. این رایحه به اندازه کافی مرکباتی است که حسی پررنگ و بیدار را القا می کند، اما با نت های تیره نرولی نیز مقابله می کند.

یک منتقد Nordstrom می گوید: «عطر بنفشه بسیار زیبا و میوه ای. این بوی یک زن ثروتمند فرانسوی می دهد. از ظرافت بیرون می‌آید، و بطری، خدای من، خیره‌کننده است.»

نت های بالایی برگ های بنفشه
سایز ۱-۳٫۴ fl. اونس

۹٫ادوپرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بامب

خوبی ها : بوی رمانتیک           بدی ها : گران

همه اینها در نام است، مردم: این عطر مانند اسپری کردن حس غروب آفتاب در یک باغ قصر رمانتیک است. با ارکیده، نعناع هندی، برگ چای، یاس و گل رز، پوشیدن بمب گل بهترین چیز بعدی برای حمل یک دسته گل در هر کجا که می‌روید است.

یک منتقد Nordstrom می‌گوید: «Flowerbomb، به نظر من، باید زیباترین و راحت‌ترین عطری باشد که تا کنون ساخته شده است. شیرین-نرم-عاشقانه-پودری. این بهشت در یک بطری است.»

نت های ابتدایی ارکیده Cattleya، فریزیا، رز سنتفولیا
سایز ۰٫۳۴-۵ fl. اونس

۱۰٫ ادوپرفیوم دی اس و دورجا گریپ فروت جنریشن

خوبی ها : تازه و مرکباتی          بدی ها : گران

برای یک عطر مرکباتی پیچیده، این عطر با نام تجاری جالب بروکلین D.S. & Durga درجه یک است. بویی شبیه پوست پوملو می دهد که با رایحه هایی از گل سرخ، مشک و – به طور طبیعی – گریپ فروت ترکیب شده است. چه چیزی می تواند بهتر باشد؟

نت های ابتدایی پوست پوملو، برگ نارون، نقره
سایز ۱٫۷-۳٫۴ fl. اونس