۲۲ تا از بهترین عطر ها برای زنان پارت چهار

پیدا کردن بوی خاص خود مانند یافتن شریک زندگی ایده آل است: تا زمانی که آن را پیدا نکنید، به ندرت متوجه خواهید شد که به دنبال چه هستید. هنوز، مانند هر رابطه خوب، شما استانداردهایی دارید، درست است؟ فروشندگان، همه یا هیچ چیز شما، و غیره. هنگامی که به دنبال بهترین عطر برای زنان هستید، شاید نوع خاصی وجود دارد که به دنبال آن هستید – یا یک عطر زمستانی چوبی و تیره یا یک عطر تازه و تمیز برای بهار؟ شاید حتی موقعیت خاصی را تصور کنید که دوست دارید عطرتان شبیه آن باشد: پیاده روی طولانی در امتداد دریای مدیترانه، یا بالا رفتن از اوبر پس از یک عصر پر حادثه در نیواورلئان؟ تمام این جنبه ها را می توان از طریق عطر تجربه کرد.

جوآن تانیس، مدیر آموزش و رویدادهای ملی در Maison Francis Kurkjian، می گوید: «رایحه در مورد احساسی است که در شما ایجاد می کند. پوشیدن رایحه ای که با شیمی بدن شما کار می کند می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد و حتی رفتارها را تغییر دهد. رایحه باعث ترشح اندورفین می شود که به ما احساس خوبی می دهد.

خوشبختانه، استادان عطر، کشف عطر ایده آل را کمی آسان تر از تطبیق دادن شما با تاریخ عالی کرده اند. پس از جستجو در آرشیو عطرها برای یافتن برخی از محبوب ترین و جالب ترین عطرهای موجود در بازار، ما رایحه هایی با سابقه اثبات شده برای جذابیت یافتیم. برای مقایسه و تطبیق موارد دلخواه خود، چند نمونه سفارش دهید، یا در یک بطری با اندازه کامل که دکور آن است، همه کاره شوید. این داستان عشق عطر شماست. هرگز تسویه حساب نکنید.

همچنین شایان ذکر است: بسیاری از این برندها مجموعه‌ای از عطرهای شگفت‌انگیز را ارائه می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید عزیزان خود را با تجربه جادویی (امیدوارم) پیدا کردن رایحه‌های مورد علاقه جدیدشان نیز پذیرایی کنید.

۱۶٫ عطر کارولینا هرا گود گرل

خوبی ها : رایحه شیک        بدی ها : گران

این عطر که با رایحه های یاسمن روشن و شگفت انگیز شروع می شود، به زودی با اثری از قهوه و کاکائو تیره و فریبنده می شود. یک چیز ضروری برای هر شب وحشی در داخل یا خارج.

یکی از منتقدان آمازون می گوید: “بطری همان چیزی است که بلافاصله توجه من را به خود جلب کرد، اما پس از نمونه برداری از آن، نیاز به داشتن آن داشتم. با رایحه طبیعی من خیلی خوب می شود. گرم و شیرین و در عین حال سکسی است. برای لباس های روزمره و همچنین مناسبت های خاص عالی است.»

نت های بالایی یاس
سایز ۲٫۷ fl. اونس

۱۷٫ ادو پرفیوم ایو سن لورن بلک اوپیوم

خوبی ها : رایحه تند    بدی ها : ممکن است زیادی غلیظ باشد

برای کسانی که هوس کمی خطر در لباس پوشیدن خود دارند، این معجون جذاب با بوی قهوه، وانیل و گلابی جشنی برای حواس است. کمی ملایم، کمی تند، این عطر فوق‌العاده برای استفاده در شب است.

یکی از منتقدان Sephora می گوید: «یکی از عطرهای مورد علاقه من. بسیار بالغ اما نه شبیه عطر خانم های مسن. پیچیده و گرم است. من این را در تمام سال می پوشم اما پیشنهاد می کنم آن را در زمستان بپوشم.

نت بالا قهوه
سایز ۰٫۳۳-۵ fl. اونس

۱۸٫ تام فورد تباکو وانیلا

خوبی ها : بوی مشهود      بدی ها : گران

نت‌های شگفت‌انگیز تنباکو، کاکائو، زنجبیل و میوه‌های خشک رایحه‌ای فراموش‌نشدنی را تشکیل می‌دهند که اولین تاثیر جسورانه‌ای را ایجاد می‌کند. به بهترین وجه با کت و شلوار پاور ست می شود.

یکی از منتقدان Saks Fifth Avenue می گوید: «این با رایحه شیرین دخترانه معمولی من متفاوت است. این یک شب گرم، زن بالغ، مشک دار، و فقط گران بوی است!»

نت ابتدایی برگ تنباکو، وانیل
سایز ۱٫۷-۳٫۴ fl. اونس

۱۹٫ اسپری ادوپرفیوم شنل چنس

خوبی ها : بوی کلاسیک      بدی ها: ماندگاری کم

رایحه ای میوه ای و گلی به همان اندازه که رنگ آن به طور سنتی زنانه است، این عطر انتخابی غیرمعمول برای استفاده روزانه است.

یکی از منتقدان Ulta می گوید: «زیباترین عطری که وجود دارد. این سکسی و صمیمی، زنانه و سبک است، اما وقتی از کنار آن رد می‌شوید و کسی رایحه‌ای از عطر را به مشام می‌رساند، تحسین‌ها فوری است.»

نت ابتدایی یاس مطلق، اسانس گل رز
سایز ۱٫۷-۳٫۴ fl. اونس

۲۰٫ Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 Eau de Parfum

خوبی ها : ظریف و در عین حال فریبنده        بدی ها : گران

رایحه چوبی دیگر – اما این بار با شیرینی بیشتر – باکارات روژ مانند لقمه ای از کارامل نمک دریایی است. اولین بوی شیرین است، سپس به نت های تند و خاکی یاس، سدر و زعفران تبدیل می شود.

یکی از منتقدان نیمان مارکوس می گوید: “من به دنبال عطر مناسب روز عروسی ام هستم. من بررسی های زیادی در یوتیوب درباره این عطر انجام دادم و تماشا کردم، و برای من، مطمئناً این عطر را برآورده می کند. ابتدا بوی تک جنسیت می دهد، اما خشک می شود و به رایحه ای شیرین و جذاب تبدیل می شود. پس، خیلی خوب!»

نت ابتدایی یاس، زعفران
سایز ۲٫۴ fl. اونس

۲۱   . ادوپرفیوم اش بای اش بنسون

خوبی ها : رایحه تند و همه کاره        بدی ها : به اندازه بقیه رایحه ها ماندگار نیست

اولین خط عطر اشلی بنسون که در نوامبر امسال عرضه شد، بوی گران‌تری نسبت به قیمت زیر ۸۰ دلاری آن دارد. مورد علاقه شخصی ما در این مجموعه East 12th است، ترکیبی خوش طعم از گل رز، سدر سیاه و نارنجی که الهام گرفته از زمان گذراندن این بازیگر در دهکده شرقی شهر نیویورک است. قسمت‌هایی که به‌اندازه تند و ظریف است، به اندازه کافی همه‌کاره است که می‌توان از روز تا شب آن را پوشید.

نت ابتدایی گل رز گل رز
سایز ۱٫۷ fl. اونس